Wij zijn op dit moment gesloten en genieten we van de zomervakantie. Vanaf 21 augustus zijn wij weer bereikbaar.

Waarom werken bij Kegro

Een goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een lekkere kop koffie en thee zijn vanzelfsprekend. Daarnaast krijg je alle ruimte om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. In de praktijk bij Kegro of door een cursus of opleiding te volgen.

Maar wat maakt werken bij Kegro nou zo bijzonder? Ondanks dat we met meer dan 200 leuke collega’s werken aan de mooiste deuren van Nederland, zijn we nog steeds een familiebedrijf. Dat zit diep in ons DNA. De lijnen zijn kort en de sfeer is informeel. Een bijzondere werkplek waar je je snel thuis zult voelen.

Onze thuisbasis is Groesbeek waar we met veel plezier samen werken aan een mooi, duurzaam en kwalitatief goed product. We investeren in onze medewerkers en onze organisatie, zodat we kunnen blijven ontwikkelen en groeien. Het enthousiasme en de toewijding van onze medewerkers zijn de basis van ons succes.

We doen graag een drankje met elkaar, organiseren leuke feesten en je hebt ieder jaar een leuk uitje met je team.

Meer informatie over de producten en diensten van Kegro Deuren vind je op kegro.nl.

Wij beloven

  • Plezier in je werk
  • Dat je voor een duurzame organisatie komt te werken
  • Dat je veel leert over de nieuwste ontwikkelingen in het vak
  • Fijne samenwerking met collega’s

Ontmoet je toekomstige collega’s

De werkdag van…

Ben je benieuwd hoe je toekomstige collega’s het werken bij Kegro ervaren?
Lees hieronder dan hun verhaal!

Verkoop

Productie

Kantoor

Projectbureau

Stages

Per
Monteur Buitendienst

"Bij Kegro heerst een gemoedelijke sfeer, iedereen in de organisatie is gelijk. Je kunt bij iedereen met je vraag terecht of even een praatje maken."

Ik ben bij Kegro als stagiaire begonnen in 2018. Ik deed destijds de opleiding Manager Transport en Logistiek niv.4. Nadat ik die stage heb afgerond ben ik als productiemedewerker begonnen in het Hang- en Sluitwerk Magazijn. Toen de vacature van Monteur Buitendienst voorbij kwam was ik meteen geïnteresseerd en ik ben blij dat ik nu per oktober 2020 werkzaam ben als Monteur Buitendienst. Een dag als Monteur Buitendienst is elke dag anders. Samen met mijn collega’s zijn we iedere dag op pad in Nederland om de Kegro deuren te monteren. Van de collega planners krijgen we door waar we heen gaan. Het verschilt daarom ook per dag hoe laat we starten en klaar zijn. Het is heel afwisselend werk, want iedere dag zijn we op een ander adres aan de slag. We hebben veel vrijheid en dat vind ik heel prettig. Ik werk altijd samen met een collega. Samen gaan we dan op pad, onderweg drinken we soms een bak koffie en met beetje geluk krijgen we er bij de klant ook nog een 😊. Bij Kegro heerst een gemoedelijke sfeer, iedereen in de organisatie is gelijk. Je kunt bij iedereen met je vraag terecht of even een praatje maken. Ook wordt er, naast het werk, veel leuks voor het personeel georganiseerd! Ik zou in de toekomst graag nog verder willen doorgroeien bij Kegro, maar voorlopig blijf ik nog even lekker Monteur Buitendienst.

Tim
Stage Marketing

"De drempel om iets aan een collega te vragen is laag"

Mijn naam is Tim Janssen. Ik ben 23 jaar oud en ik ben een vierdejaarsstudent in de richting Commerciële Economie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Momenteel loop ik stage bij Kegro Deuren op de afdeling marketing. Mijn werkzaamheden bestaan vooral uit het schrijven van mijn afstudeerscriptie. De sfeer binnen Kegro Deuren is prettig, rustig en zelfstandig. De drempel om iets aan een collega te vragen is laag. Deze maakt vrijwel altijd graag even tijd voor je. De begeleiding tijdens het afstuderen ervaar ik als prettig en van een goed niveau. Ik ben vooral zelfstandig aan het werk waardoor het initiatief natuurlijk wel bij mijzelf ligt. Na mijn opleiding zou ik graag het werkveld willen betreden binnen een marketing gerichte functie. Al sluit ik het ook nog altijd niet uit om binnen een sales gerichte functie werkzaam te zijn.

Angela
Financiële Administratie

“Ondanks dat er in het bedrijf meer dan 200 collega's werkzaam zijn is hier echt het motto; ons kent ons.”

Mijn Naam is Angela Janssen en ik ben al 25 jaar werkzaam bij Kegro. Ik ben getrouwd, heb een dochter en ben woonachtig in Groesbeek. Ik ben begonnen bij de afdeling Werkvoorbereiding en Receptie. Later heb ik vanwege ziekte een collega vervangen op de afdeling Financiële Administratie. Hier voelde ik mij echt op mijn plek en kon ook al snel permanent op deze afdeling aan de slag. Hier zit ik inmiddels al ruim 22 jaar met veel plezier! Mijn taken zijn in grote lijnen het debiteurenbeheer en de projectfacturatie. Ik werk 4 dagen parttime met fijne collega’s en Kegro is heel flexibel als het gaat om de indeling van mijn uren. Vooral toen mijn dochter nog jong was, was het als werkende moeder erg fijn dat als er iets speelt je daar van het bedrijf meteen op mag en kan schakelen. Kegro is voor mij echt een familiebedrijf. Je bent niet alleen betrokken bij je eigen afdeling, maar werkt met meerdere afdelingen samen waardoor het proces van de bestelling van een deur tot de oplevering op de bouw veel beter verloopt. En ondanks dat er in het bedrijf meer dan 200 collega’s werkzaam zijn is hier echt het motto “ons kent ons”! En of je nu op kantoor, de bouw of in de productie werkzaam bent, we vormen met elkaar toch een eenheid. ik hoop er in ieder geval nog menige jaren te mogen werken!

Angelique
Receptie/Sales Support

"Mijn werkdag is eigenlijk nooit hetzelfde en dat is wat het zo leuk en afwisselend maakt."

Ik ben Angelique, geboren en getogen in Nijmegen, getrouwd met Larry en heb drie kids; Cheryl, Janice en Colin. Ik heb na de Havo een administratieve MBO opleiding gedaan en wilde daarna graag aan de slag. Na eerst bij Van Barneveld Foods en daarna bij Spaan verzekeringen en financieringen gewerkt te hebben (beide als administratief medewerkster), ben ik in 2001 begonnen bij Kegro Deuren als administratief medewerkster en receptioniste. Na een tijdje ben ik volledig gaan werken op de crediteuren administratie, dat heb ik ruim 10 jaar met heel veel plezier gedaan. Daarna kreeg ik de kans om te verhuizen naar de afdeling Sales Support. In het begin was dat wel spannend, een hele andere afdeling en andere werkzaamheden, maar dat ging al snel erg goed, mede dankzij de gezellige collega’s op de verkoopafdeling. Later ben ik dit weer gaan combineren met de receptiewerkzaamheden. mijn functie daar is inmiddels een heel uiteenlopende geworden! Naast dat ik BHV-er ben, ben ik ook lid van de Ondernemingsraad. Ik werk bijna altijd alleen, maar heb de hele dag contact met collega’s van andere afdelingen. Mijn werkdag is eigenlijk nooit hetzelfde en dat is wat het zo leuk en afwisselend maakt!

Onno
Accountmanager

"Je merkt aan alles dat Kegro een echt familiebedrijf is"

Vanuit de opleiding Commerciële Economie ben ik, via wat omwegen, in 2017 terecht gekomen bij Kegro Deuren. Ik ben begonnen als Commercieel Medewerker Binnendienst en recent heb ik de kans gekregen om deze functie te combineren met de functie van Verkoop Buitendienst. De werksfeer bij Kegro is informeel. Je merkt aan alles dat Kegro een echt familiebedrijf is. Gezelligheid in en om het werk heen staat hierbij ook hoog in het vaandel en daardoor worden er regelmatig borrels/uitjes gepland, althans als corona het toelaat. Mijn werk is heel divers en van tevoren is het lastig in te schatten hoe de werkdag eruit zal zien. De flexibiliteit hierin maakt het werk echter leuk en afwisselend naar mijn mening. Een werkdag kan bestaan uit offertes maken, klanten bezoeken, relatiemanagement en alle uiteenlopende werkzaamheden die hieraan verbonden zijn.

Thom
Technische Dienst

"We werken hard, maar hebben regelmatig tijd voor een teamuitje om te ontspannen. De samenwerking met het team is prettig en er is een goede sfeer in ons kleine team. Iedereen staat voor elkaar klaar!"

Ik ben Thom, geboren en getogen in Groesbeek. Ik heb een BBL opleiding Mechatronica (Mbo4) gevolgd in Tilburg. Ik ging 1 dag per week naar school en kon daarnaast 4 dagen per week aan de slag bij Kegro Deuren in de Technische Dienst. In 2019 heb ik mijn opleiding afgerond en ben ik met een vast contract in dienst gekomen bij Kegro Deuren. Mijn werkzaamheden bestaan uit het dagelijks onderhoud en inspecties aan machines en afzuigingsinstallaties. Daarnaast is de TD verantwoordelijk voor de orde en netheid van het bedrijfspand en veel overige constructie werkzaamheden. Het draaien, lassen en frezen vind ik het leukst om te doen! Geen dag is hetzelfde; zo ben je bezig met onderhoud aan een machine, maar word je weg geroepen om een storing op te lossen. Ik vind eigenlijk alles mooi in het proces van hoe een deur wordt gemaakt. Het product zelf, het handwerk dat er bij komt kijken en de machines die nodig zijn om het product te maken, van begin tot het eind in de productie. We werken hard, maar hebben regelmatig tijd voor een teamuitje om te ontspannen. De samenwerking met het team is prettig en er is een goede sfeer in ons kleine team. Iedereen staat voor elkaar klaar!

Mike
Medewerker inkoop

"Ik vind het erg leuk om met bijna alle afdelingen samen te werken. Ja, ik kan zeggen dat ik met plezier naar mijn werk ga."

Sinds 2001 werk ik bij Kegro als productiemedewerker. Ik ben begonnen op het deurenmagazijn. Daar heb ik geholpen met het samenstellen van de leveringen voor de klanten. Zo kreeg ik mijn eerste indruk hoeveel deuren er gemaakt worden en onze fabriek verlaten. Later werkte ik in de montage van het hang- en sluitwerk, waar ik veel leerde over de afzonderlijke items die op de deuren worden geschroefd. Als Duitse medewerker heb ik daar ook geleerd hoe de afzonderlijke artikelen in de vertaling worden genoemd. Ik ben ook na bijna 22 jaar nog steeds erg onder de indruk van hoeveel items er zijn en hoeveel verschillende klussen er aan de deuren moeten worden gedaan om de deur te matchen met de juiste items om uiteindelijk de perfecte deur te produceren. Ik werk nu zo'n 12 jaar in het magazijn voor hang- en sluitwerk. Met de ervaring die ik al had, heb ik me hier goed kunnen ontwikkelen. Ik ben verantwoordelijk voor het ontvangen van de goederen. Uitpakken, controleren op schade en volledigheid, op de juiste locatie leggen en inboeken in het systeem dat continu wordt verbeterd en uitgebreid. Ik vind het erg leuk om met bijna alle afdelingen samen te werken. Ja, ik kan zeggen dat ik met plezier naar mijn werk ga. Als collega's met problemen bij mij komen, ben ik altijd in staat om de problemen op een ongecompliceerde manier op te lossen, wat mij bijna altijd is gelukt.

Paul
Projectleider

"Er heerst een open sfeer, waardoor er ook veel ruimte ontstaat om vooral ook met elkaar te kunnen lachen en laat ik dat nou net erg belangrijk vinden binnen een organisatie."

Mijn naam is Paul Versteegen, sinds november 2020 werkzaam bij Kegro Deuren. Vader van een zoon Milan en dochter Faya en samenwonend met mijn vrouw op de Stekkenberg in het mooie Groesbeek. Mijn functie is Projectleider; gericht op de orders welke binnenkomen via onze webshop deurdirect.nl en tevens begeleid ik ook kleinschalige mutatie/renovatieprojecten. Om gelijk met de deur in huis te vallen. Ik zie mezelf binnen Kegro Deuren als een duizendpoot. Definitie van een Duizendpoot; iemand die veel dingen tegelijk doet en daardoor soms meerdere functies heeft; men ziet deze persoon als iemand met vele talenten, een alleskunner. Ik ben het met de bovenstaande definitie van een duizendpoot eens, want dit past goed bij de rol van projectleider binnen Kegro. Mail, telefoon, overleg, planning, nazorg, actie=reactie! Maar vooral veel communicatie. Dit zijn enkele voorbeelden waar ik dagelijks mee te maken heb. De kunst van dit alles is om dit onder controle te houden. Zorg ervoor dat wat je communiceert ook goed wordt vast gelegd in de door Kegro Deuren ontwikkelde programma’s, waardoor je toch de rust en overzicht kunt behouden in de vele projecten die er lopen. Het mooie aan dit familiebedrijf vind ik dat er ruimte is voor plezier. Vooral nu de Corona regels weer voorbij zijn hebben we alweer mooie dingen mogen doen met het bedrijf; bowlen, uit eten en lekker borrelen met elkaar. Er heerst een open sfeer, waardoor er ook veel ruimte ontstaat om vooral ook met elkaar te kunnen lachen en laat ik dat nou net erg belangrijk vinden binnen een organisatie. Alle deuren staan open en met een ieder binnen de organisatie is overleg mogelijk, van monteur tot directieniveau. Oja! Zoek je als particulier nog een mooie houten deur > https://deurdirect.nl/ Bestel snel, want dan zorg ik graag dat je deur met alle liefde wordt geproduceerd en netjes bij je wordt gemonteerd! Dit natuurlijk samen met de rest van de fijne collega’s binnen dit mooie bedrijf.