Waarom werken bij Kegro

Een goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een lekkere kop koffie en thee zijn vanzelfsprekend. Daarnaast krijg je alle ruimte om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. In de praktijk bij Kegro of door een cursus of opleiding te volgen.

Maar wat maakt werken bij Kegro nou zo bijzonder? Ondanks dat we met meer dan 200 leuke collega’s werken aan de mooiste deuren van Nederland, zijn we nog steeds een familiebedrijf. Dat zit diep in ons DNA. De lijnen zijn kort en de sfeer is informeel. Een bijzondere werkplek waar je je snel thuis zult voelen.

Onze thuisbasis is Groesbeek waar we met veel plezier samen werken aan een mooi, duurzaam en kwalitatief goed product. We investeren in onze medewerkers en onze organisatie, zodat we kunnen blijven ontwikkelen en groeien. Het enthousiasme en de toewijding van onze medewerkers zijn de basis van ons succes.

We doen graag een drankje met elkaar, organiseren leuke feesten en je hebt ieder jaar een leuk uitje met je team.

Meer informatie over de producten en diensten van Kegro Deuren vind je op kegro.nl.

Wij beloven

  • Plezier in je werk
  • Dat je voor een duurzame organisatie komt te werken
  • Dat je veel leert over de nieuwste ontwikkelingen in het vak
  • Fijne samenwerking met collega’s

Ontmoet je toekomstige collega’s

De werkdag van…

Ben je benieuwd hoe je toekomstige collega’s het werken bij Kegro ervaren?
Lees hieronder dan hun verhaal!

Verkoop

Productie

Kantoor

Projectbureau

Stages

Tim
Stage Marketing

"De drempel om iets aan een collega te vragen is laag"

Mijn naam is Tim Janssen. Ik ben 23 jaar oud en ik ben een vierdejaarsstudent in de richting Commerciële Economie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Momenteel loop ik stage bij Kegro Deuren op de afdeling marketing. Mijn werkzaamheden bestaan vooral uit het schrijven van mijn afstudeerscriptie. De sfeer binnen Kegro Deuren is prettig, rustig en zelfstandig. De drempel om iets aan een collega te vragen is laag. Deze maakt vrijwel altijd graag even tijd voor je. De begeleiding tijdens het afstuderen ervaar ik als prettig en van een goed niveau. Ik ben vooral zelfstandig aan het werk waardoor het initiatief natuurlijk wel bij mijzelf ligt. Na mijn opleiding zou ik graag het werkveld willen betreden binnen een marketing gerichte functie. Al sluit ik het ook nog altijd niet uit om binnen een sales gerichte functie werkzaam te zijn.

Chiel
Stage Marketing

“Fijne werksfeer. Het is leerzaam, serieus, maar ook gezellig. Een goeie combinatie dus!”

Ik ben Chiel Theunissen. Ik ben 17 jaar oud en ik kom uit Molenhoek. Sinds 13 september loop ik stage bij Kegro Deuren en ik loop stage tot 4 februari 2022. Ik volg de opleiding Marketing, Communicatie en Evenementenorganisatie op het ROC in Nijmegen. Bij Kegro heb ik niet een specifieke opdracht, want ik doe een meewerkstage voor de afdeling Marketing & Communicatie. De werksfeer vind ik erg fijn. Ik word begeleid door Ralph tijdens mijn stage en dit gaat erg goed. Als ik iets niet begrijp, dan mag ik altijd vragen stellen. Ik vind de werkzaamheden bij Kegro Deuren leuk en vind het ook fijn dat er veel afwisseling is. Ik zit nu in het 2e leerjaar. Mijn opleiding duurt 3 jaar en als ik mijn opleiding heb afgerond wil ik graag HBO gaan doen.

Angela
Financiële Administratie

“Ondanks dat er in het bedrijf meer dan 200 collega's werkzaam zijn is hier echt het motto; ons kent ons.”

Mijn Naam is Angela Janssen en ik ben al bijna 25 jaar werkzaam bij Kegro. Ik ben 46 jaar, getrouwd, heb een dochter van 17 jaar en ben woonachtig in Groesbeek. Ik ben begonnen bij de afdeling Werkvoorbereiding en Receptie. Later heb ik vanwege ziekte een collega vervangen op de afdeling Financiële Administratie. Hier voelde ik mij echt op mijn plek en kon ook al snel permanent op deze afdeling aan de slag. Hier zit ik inmiddels al 22 jaar met veel plezier! Mijn taken zijn in grote lijnen het debiteurenbeheer en de projectfacturatie. Ik werk 4 dagen parttime met fijne collega’s en Kegro is heel flexibel als het gaat om de indeling van mijn uren. Vooral toen mijn dochter nog jong was, was het als werkende moeder erg fijn dat als er iets speelt je daar van het bedrijf meteen op mag en kan schakelen. Kegro is voor mij echt een familiebedrijf. Je bent niet alleen betrokken bij je eigen afdeling, maar werkt met meerdere afdelingen samen waardoor het proces van de bestelling van een deur tot de oplevering op de bouw veel beter verloopt. En ondanks dat er in het bedrijf meer dan 200 collega’s werkzaam zijn is hier echt het motto “ons kent ons”! En of je nu op kantoor, de bouw of in de productie werkzaam bent, we vormen met elkaar toch een eenheid. ik hoop er in ieder geval nog menige jaren te mogen werken!

Angelique
Receptie/Sales Support

"Mijn werkdag is eigenlijk nooit hetzelfde en dat is wat het zo leuk en afwisselend maakt."

Ik ben Angelique, geboren en getogen in Nijmegen, getrouwd met Larry en heb drie kids; Cheryl, Janice en Colin. Ik heb na de Havo een administratieve MBO opleiding gedaan en wilde daarna graag aan de slag. Na eerst bij Van Barneveld Foods en daarna bij Spaan verzekeringen en financieringen gewerkt te hebben (beide als administratief medewerkster), ben ik in 2001 begonnen bij Kegro Deuren als administratief medewerkster en receptioniste. Na een tijdje ben ik volledig gaan werken op de crediteuren administratie, dat heb ik ruim 10 jaar met heel veel plezier gedaan. Daarna kreeg ik de kans om te verhuizen naar de afdeling Sales Support. In het begin was dat wel spannend, een hele andere afdeling en andere werkzaamheden, maar dat ging al snel erg goed, mede dankzij de gezellige collega’s op de verkoopafdeling. Later ben ik dit weer gaan combineren met de receptiewerkzaamheden. mijn functie daar is inmiddels een heel uiteenlopende geworden! Naast dat ik BHV-er ben, ben ik ook lid van de Ondernemingsraad. Ik werk bijna altijd alleen, maar heb de hele dag contact met collega’s van andere afdelingen. Mijn werkdag is eigenlijk nooit hetzelfde en dat is wat het zo leuk en afwisselend maakt!

Onno
Commercieel Medewerker Binnendienst/Buitendienst

"Je merkt aan alles dat Kegro een echt familiebedrijf is"

Vanuit de opleiding Commerciële Economie ben ik, via wat omwegen, in 2017 terecht gekomen bij Kegro Deuren. Ik ben begonnen als Commercieel Medewerker Binnendienst en recent heb ik de kans gekregen om deze functie te combineren met de functie van Verkoop Buitendienst. De werksfeer bij Kegro is informeel. Je merkt aan alles dat Kegro een echt familiebedrijf is. Gezelligheid in en om het werk heen staat hierbij ook hoog in het vaandel en daardoor worden er regelmatig borrels/uitjes gepland, althans als corona het toelaat. Mijn werk is heel divers en van tevoren is het lastig in te schatten hoe de werkdag eruit zal zien. De flexibiliteit hierin maakt het werk echter leuk en afwisselend naar mijn mening. Een werkdag kan bestaan uit offertes maken, klanten bezoeken, relatiemanagement en alle uiteenlopende werkzaamheden die hieraan verbonden zijn.

Jasper
ICT Business Analist

"Binnen onze afdeling werken we in een informele sfeer samen, met ieder ons eigen takenpakket om de hele digitale Kegro wereld in de lucht te houden……en te verbeteren."

Sinds november 2017 ben ik werkzaam als ICT Business Analist op de afdeling Automatisering van Kegro Deuren. Mijn hoofdtaken bestaan uit het uitwerken van analyses voor ontwikkeling van ons ERP pakket en het coördineren van de algemene ICT zaken binnen Kegro. Kegro heeft gekozen voor maatwerk software die wij in huis ontwikkelen. We werken hierbij samen met een team van externe programmeurs aan de ontwikkeling van dit nieuwe ERP pakket. Een zeer grote klus, die modulair de huidige software vervangt. Naast het uitwerken van analyses voor de programmeurs bestaat mijn werkdag verder uit het coördineren van de algemene ICT zaken waarmee ik in nauw contact sta met onze ICT partij. We zijn ook op dit vlak dagelijks bezig met het verbeteren van onze ICT prestaties. Mijn werkdagen bestaan dan ook uit een bonte mix van ICT onderwerpen die de revue passeren.

Berty
Accountmanager

"Omdat we in vaste teams werken zijn alle disciplines binnen Kegro Deuren er vanaf het begin tot het eind van het project bij betrokken."

Ik ben Berty van der Heijde. Ik ben getrouwd met Graciella en samen met onze 2 kinderen wonen wij in Goes. Na mijn schooltijd en dienstplicht ben ik 26 jaar werkzaam geweest bij 2 groothandels voor de bouw (Jacob Boer en Destil). In deze tijd heb ik o.a. veel kennis opgedaan van hang- en sluitwerk. En dat komt in mijn huidige functie van accountmanager bij Kegro Deuren goed van pas. In de zomer van 2018 ben ik begonnen bij Kegro Deuren als accountmanager voor Zuid-West Nederland. Kegro is een echt familiebedrijf. Accountmanager bij Kegro is een hele afwisselende functie, waar naast het verkopen van onze deuren, advisering (technisch en commercieel) erg belangrijk is. Je wilt tenslotte dat de bewoner of eigenaar van de woning een deur krijgt die toekomstbestendig is en die voldoet aan wat er is gevraagd. Je kan hierbij denken aan betere isolatiewaardes, stabiliteit (niet kromtrekken) of brandwerendheid van een deur. Dagelijks heb ik dan ook afspraken op bouwlocaties of op kantoren van onze klanten. Tussen de bezoeken door heb ik contact met mijn collega’s van de binnendienst die in Groesbeek zitten. Dit kunnen commerciële vragen zijn, maar ook operationele over de lopende werken. Omdat we in vaste teams werken zijn alle disciplines binnen Kegro Deuren er vanaf het begin tot het eind van het project bij betrokken. Hierdoor zijn de lijntjes kort en kunnen we snel schakelen. Eind van de middag leg ik in ons ERP systeem alles vast wat er die dag besproken is, zodat het hele team dit ook kan inzien.

Dirk
Werkvoorbereider

"Van een schets maken wij een mooie deur die aansluit bij de wensen van de klant."

In 2017 ben ik begonnen bij Kegro Deuren als Werkvoorbereider. Na mijn MBO opleiding ben ik begonnen als Timmerman. Dit heb ik een jaar of 4 gedaan. Daarna ben ik aan de slag gegaan als machinaal timmerman. Ik ben begonnen bij een klein bedrijf waarbij je alles van begin tot eind deed. Bij deze timmerfabriek heb ik 10 jaar gewerkt. Daarna ben ik nog werkzaam geweest bij andere timmerfabrieken en uiteindelijk in 2017 bij Kegro terecht gekomen. Toen ik bij Kegro kwam heb ik gemerkt dat een opleiding niet altijd het belangrijkste is. De technische vakkennis van deuren en kozijnen is belangrijker. Als je in de bouw hebt gewerkt is dat zeker in je voordeel. Het maakt het makkelijker om te communiceren als je weet hoe de lijntjes lopen. Als werkvoorbereider bij Kegro bestaan mijn werkzaamheden uit het ontwerpen van de deur, technisch tekenen en er voor zorgen dat alles technisch goed staat zodat de deur ook geproduceerd kan worden. Van een schets maken wij een mooie deur die aansluit bij de wensen van de klant. Je kunt je eigen interpretatie hierin kwijt en bent in de mogelijkheid om mee te denken met de wensen van de klant. Je werkt samen met alle afdelingen in de fabriek. Afdelingsleiders komen met vragen bij je, maar ook je collega’s van de verkoop binnendienst, inkoop en expeditie weten me te vinden. Het team werkvoorbereiding bestaat uit enthousiaste en collegiale teamgenoten. We werken hard maar hebben ook tijd voor een lolletje. Kortom een veelzijdige baan met veel uitdagingen binnen een leuke organisatie!